مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-06ورزشي

سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ زنی شد / مخزن 2000متر مکعبی چوار افتتاح شد


امروز با حضور استاندار و نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ زنی و مخزن 2000متر مکعبی چوار افتتاح شد.

- دکتر حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام و علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ،با حضور در زمین فوتبال شهدای چوار پس از ادای احترام به شهدای زمین فوتبال چوار، در آیین کلنگ زنی سکوی تماشاچی این ورزشگاه حضور یافتتند.

استاندار ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت شهدای 15 خرداد و شهدای زمین فوتبال چوار،گفت: در 23 بهمن ماه سال 65 هواپیماهای رژیم بعثی در جنایتی وحشتناک و غیرانسانی با پرواز در ارتفاع پایین بر فراز زمین فوتبال چمن بخش چوار و ریختن بمب باعث شهادت 15 فوتبالیست، تماشاچی و یک داور شدند.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از مهندس بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس، افزود: برای این پروژه 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، سفر رییس جمهوری به استان و اعتبارات وزارت نفت هزینه می شود و پس از تکمیل فاز نخست فاز دوم آن ایجاد اِلمان و سالن ورزشی خواهد بود.

این پروژه شامل سکوی تماشاچی، اتاق داوران، اتاق کمک های اولیه، رختکن و جایگاه vip است.

مخزن 2000متر مکعبی چوار به بهره برداری رسید استاندار ایلام در این مراسم با قدردانی از نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آبفای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ زنی شد / مخزن 2000متر مکعبی چوار افتتاح شد

سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ زنی شد / مخزن 2000متر مکعبی چوار افتتاح شد